Prowadzisz biznes, dlatego najpewniej posiadasz swoją stronę internetową. Zapewne podobnie jak wielu innych nie skupiasz się na jej aktualizacji, dodawaniu nowych treści czy implementacji panelu klienta. Jeżeli ponadto nie zadbałeś o nią w wersji mobilnej – będziesz miał problemy z pozycjonowaniem w Google oraz przyciąganiem klientów. Dziś udowodnimy Ci, że Content czyli treść ma ogromne znaczenie dla Twojego biznesu. Zapraszamy do lektury.
Po co klient odwiedza Twoją stronę?
Nawet jeśli prowadzisz sprzedaż na portalach aukcyjnych, powinieneś zadbać o swoją stronę internetową. Pamiętaj, że klienci będą ją odwiedzać chociażby po to, aby sprawdzić jak się rozwijasz, czy dodałeś nową usługę lub zmieniłeś cennik. Psychologia sprzedaży skupia się w okół rozwoju, informowania o nowościach czy planach firmy. Zapamiętaj to na później.
Content i jego wpływ na poziom Twojej sprzedaży
Zainteresuj się Content Marketingiem, poznaj szczegóły dotyczące jakości tekstów i zacznij działać. Pozycjonerzy od dawna wiedzą, że nie ma lepszej metody pozycjonowania, niż połączenie linkowania z odpowiednimi treściami. Artykuły CM powinny występować w formie poradnika, najlepiej na blogu firmowym. Dodając jeden wpis tygodniowo, odpowiednio go kodując i okrasić zdjęciami możesz liczyć na indeksację po 24 godzinach od zamieszczenia artykułu. Pomyśl teraz, co może Ci dać kilka dni po indeksacji. Zazwyczaj jest to wzrost pozycji. Zastanów się, ile możesz zaoszczędzić na pozycjonowaniu i jak szybko dotrzesz do TOP10 pisząc tylko teksty.
Wykorzystaj psychologię sprzedaży
Jeśli nie wiesz o czym chcesz napisać pierwszy artykuł – zrób to samo co inni. Napisz kilka poradników odnośnie Twoich produktów, porównaj je z innymi i wszystko zakończ puentą promującą Twoją firmę. Nastaw się na rozwój, pisz tylko rozwojowo i staraj się linkować starsze artykuły. Poświęcając maksymalnie 2 godziny tygodniowo na pisanie tekstów możesz po kilku miesiącach z tego zrezygnować i zlecić pisarzom, ponieważ Twoja pozycja będzie wysoka oraz stabilna.
Content Marketing będzie miał ogromny wpływ na Twój biznes, jeśli rzetelnie do tego tematu podejdziesz. Konsekwencja, profesjonalizm i dbałość o szczegóły sprawią, że wypromujesz się w sieci lepiej, niż ktokolwiek inny.