Prowadzisz biznes, dlatego najpewniej posiadasz swoją stronę internetową. Zapewne podobnie jak wielu innych nie skupiasz się na jej aktualizacji, dodawaniu nowych treści czy implementacji panelu...
Postanowiłeś uruchomić swoją stronę internetową i zaczynasz się interesować pozycjonowaniem. Zanim ruszysz po drabince pozycji w wyszukiwarce Google czeka Cię kilka zadań, które będą miały...
W Polsce na partnera często mówi się "moja druga połówka". W odniesieniu do pozycjonowania na partnerów powinno się mówić "dwie połówki pomarańczy", ponieważ w kulturze...
Posiadasz stronę internetową, starasz się ją dobrze prowadzić i liczysz na wysoką pozycję w Google poprzez linkowanie. Mija kilka miesięcy od debiutu Twojej witryny w...
Zanim algorytmy Google na dobre zainteresowały się zwalczaniem spamu, promowanie zaplecz było modne. Po ostatnich aktualizacjach robotów Google trudno zaplecza nazywać "zapleczami", ponieważ nie mają...
Pozycjonowanie jest ogólnym terminem oznaczającym całość zadań mających na celu podniesienie wartości strony w oczach Google. Wyróżniamy kilka rodzajów pozycjonowania lecz dziś skupimy się na...
Tytuł strony, podstrony czy artykułu ma ogromne znaczenie dla robotów wyszukiwarki Google. Podczas optymalizacji witryny należy pamiętać o "tittle" oraz zasadach, które określają sposób, w...
Zapewne wielu z Was doskonale pamięta metody pozycjonowania sprzed kilku lat. Wtedy modne były katalogi, precle, zaplecza oraz artykuły sponsorowane. Pozyskiwało się mnóstwo linków i...